Dag 35 - Reisverslag uit Haugsjåsundet, Noorwegen van P. Herk - WaarBenJij.nu Dag 35 - Reisverslag uit Haugsjåsundet, Noorwegen van P. Herk - WaarBenJij.nu

Dag 35

Door: P.

Blijf op de hoogte en volg P.

22 Juni 2024 | Noorwegen, Haugsjåsundet

Hoogste dagtemperatuur: 15 graden

Gereden kilometers: 24 km

Totaal aantal kilometers: 5603 km

Hallo allemaal,

Vandaag worden we wakker met het getik van regendruppels op het dak. Aan het ontbijt, kijken we door het raam naar de kringen in de plassen van de best wel heftige regen.

Op buienradar is het niet een buitje, wat je verwacht op buienradar, maar het gaat de hele dag duren, we noemen buienradar voortaan regenradar. Jammer voor de laatste dag, maar goed we moeten het ermee doen.

Rond 9:30 uur besluiten we de stoute schoenen aan te doen, de aardige laten we thuis die mogen droog blijven, en gaan voor de laatste keer naar de supermarkt.

We nemen Pizza Pollo, (lekker makkelijk voor vanavond) en wat snoeperijen voor aan boord van de ferry morgen, vers brood voor vanmiddag en heerlijk vers gebak voor bij de koffie zometeen en ook maar gelijk voor vanavond. Spullen voor op het brood hebben we nog en die moeten op, voordat we dit huis verlaten.

Door de giet weer naar de auto en 24 km en een uurtje later zitten we aan een heerlijk bakkie-plus. Tussen de druppels door ga ik proberen de auto te vullen, zodat we klaar zijn voor vertrek morgenochtend.

Lunchen met vers brood, maakt dat je altijd één sneetje meer neemt dan anders, maar ook dat moet kunnen op vakantie. Voor de rest van de dag gebeurt er niet zoveel meer, behalve het schrijven van deze nummer 35.

Dit is nummer 35, nog 3 te gaan.

Frisse groeten uit een nog steeds prachtig Haugsjå.

• 22 Juni 2024 - 20:42

Marja: